Helg igen...

Hej alla.
Nu är det snart helg igen och efter några veckors bloggande från mobilen tyckte jag att det var dags att skriva lite.

Veckorna rullar på och det närmar sig höst. Jag är tillbaka på dagis, förutom när jag är sjuk då. Eller när pappa är ledig från jobb (som idag) för då är jag hemma. I helgen ska vi hitta på massor med kul.

Ikväll ska vi (jag och mamma) mysa med mormor, för pappa är iväg. Imorgon blir det en tur ner till IP för att heja på Maja och Ebba och sen ska vi på tjejkväll hos faster Mia. Då kommer mammas kollegor Jennifer, Angeliqa och Linda också. De är ju jätteroliga. Och Max (fast han inte är tjej...) och Maja är hemma och så har jag hört ryktas om att Livia kommer. Livia är en kompis från dagis. Och inte minst så är ju faster Mia där. Hon tillhör ju en av mina favoriter... jag brukar ju sjunga om henne därhemma "Mamma Mia" :-)

På söndag ska vi fika hos mammas kompis Malin. hon har två flickor som heter Line och Hanna. Line är ett år äldre än mig och Hanna ett år yngre. Så det blir full rulle. Eric och hans mamma kommer också. Ska bli så himla kul!!

Nu ska jag nanna på soffan ett tag, är lite trött fortfarande. Det är nog förkylningen som envist sitter i.

Ha en underbar helg allesammans. Skriv gärna en liten kommentar till mig, det är så kul att läsa!

Annette, jag vill gärna leka med Natalie. Hur får vi tag på er? :-)

Kramar från Emilia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Emilia nu har du ju en så fullspäckad helg att du inte hinner träffa mig....Hur ska jag klara mig? VI får boka in en träff i veckan istället!

KRAM Astrid

Anonym sa...

Hej Emilia,
Det ska bli kul att träffa dig imorgon och att få leka med er alla. ( Emilia, Mamma, Mamma Mia mfl. )
KUl att vi kan följa dig och din utveckling här på bloggen. Vi ses imorgon! Kram Jennifer