Wow en ny cykel!


Med ringklocka!

6 kommentarer:

Rumpflugan sa...

Grattis på födesledagen Emilia!
Hurra hurra hurra!

Å vilken fin cykel!
VAd bra att mössan passade! :-)

Ha en underbar födelsedag.

Jekken Bus sa...

Ja må hon leva!!

Anonym sa...

GRATTIS Emilia på din 3 års dag!
Vilken fin cykel :-) Nu vet jag någon som kommer att bli avis! Hoppas att du får en riktigt rolig dag och att de firar dig ordentligt på Kanin. Astrid kommer på ditt kalas, hon längtar redan!

KRAM från Maria

Anonym sa...

Grattis Grattis på 3 års dagen!
Wow!! Vilken ball cykel, Emilia.
Nu får du firas ordentligt i helgen. Idag är ingen vanlig dag, idag är det Emilias födelsedag.
Kram Loa!

Anonym sa...

Tänk att världens sötaste tjej fyller 3 år idag! Ett stort GRATTIS... hurra hurra hurra! Som din mamma säger, så går tiden fort! För 3 år sedan blev jag väckt mitt i natten och fick höra att jag hade blivit moster till en söt liten tjej, en av de bästa dagarna i mitt liv ;) Wow, vilken fin cykel! Morfar hälsar och gratulerar dig från himlen! Vi ses på ditt kalas nästa vecka! Saknar dig, och din mamma och pappa! Puss och kram från Nonas och Moster

Eric sa...

Grattis på födelsedagen!!! Vilken fin cykel du fått! Till våren får vi cykla tillsammans! Ses på söndag!!!