Midsommar, stranden och mycket mer..

Hej.
Nu var det evigheter sen jag skrev och jag kommer inte riktigt ihåg vad som hänt. Så här kommer lite foton som tagits sen sist, med tillhörande bildtexter.
En dag på stranden
Jag myser i pappas knä
Annika, Daniel och Ebbe
Knuda, Stefan, Filippa och Aisie
Gamlamormor Elsa och gamlafarmor Inga i fina solhattar

Jag äter bulle med Nutella i mormors knä. Farfar i bakgrunden.

Max, Mia och Johnny fikar i solen. Annika och Ella

När vi kom hem från stranden skulle jag hjälpa mamma att packa upp...

...men när det inte går blir jag SÅ förbannad!Dags för Sverige-Grekland 10 juni

Astrid och jag leker......och leker...

...och Astrids mamma vill ta foto på oss......precis som min mamma :-) Jag och mamma är klädda för match!Hur gick det då? Jo, Sverige vann med 2-0. Tyvärr förlorade vi resten av matcherna och missade kvartsfinalen. Våra mammor säger att det är för att vi inte såg matcherna tillsammans. Så i fortsättningen kommer jag och Astrid ALLTID att titta på Sveriges matcher tillsammans, var så säkra :-)

Midsommar

Midsommar firade vi i Glumslöv hos Nelly och Kent. Det var god mat, massor med kul folk och roliga lekar. Tack Nelly och Kent för en superkul dag/kväll!
Här busar Tage, jag, Johan och Bastian i ölbaljan.
Midsommardagen
Så här trött blir man efter en helg full med fester. Mamma och pappa hade besök och jag kröp upp i soffan och lade mig tillsammans med Björn, min bästisnalle.


Tack alla som jag träffat och haft kul med under dessa veckor. Tack farmor och mormor för att ni passar mig då och då. Och tack Maja för att du kommer och leker med mig då och då. Jag vet ingen som har det så bra som jag, som har sina favoritkusiner så nära!!

KRAM!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt det är att se alla bilderna! Hoppas att din mammas operation gick bra idag!!!

dinah bess sa...

Marie,
Hi it is Dinah from UCO volleyball! Sandy gave me your site. You look so pretty! And your baby is precious. So good to see some pics of you!

Anonym sa...

Hej lilla gumman! Hoppas att allt är bra med dig och att du har det lajbans på dagis. Snart ska ju Astris också börja på dagis....du får berätta för henne hur det är! Hoppas vi ses snart.
Kram Maria