Moster och Nonas på besök, och massor med bad!

Då var det helg igen och massor med aktiviteter på schemat. Farmor och farfar kom på lördagförmiddagen. Farfar hjälpte pappa att måla på taket och farmor passade mig medan mamma målade väggar. Vi gick bort till Johnny och Mia och badade i deras nya pool Åååå vad kul det var. Fast lite kallt :-)
På kvällen kom moster och Nonas. Vi busade lite och sen blev jag akut trött och fick gå och lägga mig. De vuxna satt ute och drack vin och mös hela kvällen. I söndags var moster o Nonas kvar och vi busade lite på morgonen. Jag fick äran att väcka dem :-) Sen skjutsade pappa in mig till farmor och farfar och vi åkte till stranden. Årets första dopp är avklarat!! Lite obehagligt med den sandiga bottnen om rörde sig under fötterna, men jag vänjer nog mig.

I måndags var det dagis igen och sen var det dags för bad igen. Först i min plaskis och sen hos Johnny och Mia.
En underbar helg och en underbar vecka hittills :-)


TACK farmor och farfar för att ni passat mig!!

TACK Johnny o Mia för att jag fåt bada i er pool!

Moster och Nonas, jag är SÅÅÅ glad att ni ska bo i Landskrona hela sommaren. Hoppas vi ses lite oftare :-)

Inga kommentarer: