Fler bilder från semestern!

Här kommer fler bilder från semestern. Dessa är tagna med Runes kamera, så mamma dyker upp ibland :-)
Sånt här "stort" fint flyg åkte vi med. Högt upp i luften!!
Jag somnade, vilket var lite tungt för mamma på flygbussen...
I denna mysiga bungalow bodde vi första natten. Träden utanför är limeträd!
Inte så exlusivt, men hotellet var destu bättre sen :-)

Hela familjen leker i poolen.

Mer lek!

Och så har vi familjen "all inclusive". Gratis är gott :-)
Först jag med öl:

Sen mamma med Piña Colada:

Och sist pappa med whiskey-cola:

Mormor o jag leker i lilla poolen:


Nu har vi nog inte fler bilder att redovisa. Vissa är ju cencurerade, men det får ni tåla :-)
Annars händer det inte så mycket. Jag är på dagis varje dag och ÄLSKAR det! I fredags var vi på kalas hos Max o Maja och i lördags o söndags var jag i mormors koloni, när pappa hjälpte mormor med lite tyngre arbete. Det var superkul! Och till helgen blir det full rulle igen. Men det får jag berätta sen!
Imorgon fyller moster år, men jag träffar inte henne förrän på mitt eget kalas. Åååå vad jag saknar er moster!!! Och GRATTIS i förväg (om jag nu glömmer att blogga imorgon)! Hoppas att du får en underbar födelsedag.
En grattiskram skickar vi även till Astrids morfar, Bosse. Han fyller oxå år imorgon!
Vad sysslar ni med? Skriv gärna och berätta!!
Kramar från Emilia

Inga kommentarer: