Hemma igen!

Hej alla!

Nu är vi hemma igen. Vi har varit i Turkiet en vecka på semester. Det har varit superkul. Mormor, Rune, mamma, pappa och jag har solat och badat och levt loppan! Mamma kommer att lägga in bilder från semestern så fort hon får tid.

TACK mormor och Rune för en otroligt rolig semester. Det gör jag gärna om :-)


Här är en bild från Astrids blogg så länge...

Vi kom hem i lördags och igår var mamma och jag först på kalas. Line har fyllt 3 ochdet var barnkalas. Det var jättekul. Eric var där, och två lite större barn som heter Max och Klara. Och så Line och hennes lillasyster Hanna, förstås. Vi fick glass och kakor och sen var det fiskedamm och där fick vi godis. Mums! Tack för ett roligt kalas!!



Efter kalaset åkte mamma och jag till Astrid. Vi fikade lite och så lekte jag och Astrid. Astrids mamma tog ett jättebra foto på oss när Astrid körde mig i gå-vagnen.

Vi busade och lekte ett tag och mammorna och Astrids pappa Matti drack kaffe och snackade en massa. Astrid fick en huvjacka av mig, som jag köpt i Turkiet, och hon blev jätteglad. Hon var så fin i den!! Se själv:Tack för fikat. Det var kul att ses igen. Och vi ses ju snart igen, när våra mammor ska ha "möte".

Nu längtar jag efter att få leka med Max och Maja och efter att träffa famor, farfar, morfar, Sussi o alla mina andra älskade släktningar!

Kram på er!!!

Inga kommentarer: