Bilder från julen 2008

I år har vi firat jul hela tre gånger. Men tomten kom bara en gång. De andra gångerna hade han smugit hem och lämnat lite klappar i förväg...

20 december - jul med mormor, Rune, "Dojan" och Christina

"Dojan" och Chrisina myser i soffan

Jag hjälper pappa att dela ut klapparna

Här är vi allihopa vid julklappsutdelningen

Jag fick ett flygplan
Och sen myser jag med mormor
Lillejul med morfar, Sussi och moster Therese

Jag leker med mosters hår

Och visar moster vad hon ska läsa för mig

Jag fick en ambulans med doktor och sjuksyster i

Jag dricker välling mellan Sussi o moster

Julafton hos farmor och farfar

Gamlafarmor Inga, Max, Johnny och farfar dricker kaffe till Kalle Anka

Jag och Maja myser

Mamma fick bästa platsen :-)

Faster Mia, jag och Inga vid middagsbordet

Knut och mamma
Johan, Johnny farfar och så lite av Knut

Tomten hittade oss!!!
Men jag var lite rädd i början, så mamma fick följa med fram och hämta min första klapp

Nästa fång fick pappa följa med, men då vågade jag gå själv i alla fall

Maja var inte rädd, hon är en modig tös :-)

God fortsättning allihopa och tusen tack för alla fina julklappar. Nu har jag massor med kul saker att leka med och massor med fina kläder :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emilia
God fortsattning pa det nya aret.
Vi ser att du har haft en fantastisk jul med manga fina julklappar. Vi ar nu i Thailand,
Koh Chang. Vi bor i en jattefin
bungalow. Idag ar det mulet men
vi hoppas pa att fa lite sol snart.
Langtar efter dig!!!!!
Manga kramar och pussar fran
Mormor och Rune

Anonym sa...

Hej Emilia
God fortsattning pa det nya aret.
Vi ser att du har haft en fantastisk jul med manga fina julklappar. Vi ar nu i Thailand,
Koh Chang. Vi bor i en jattefin
bungalow. Idag ar det mulet men
vi hoppas pa att fa lite sol snart.
Langtar efter dig!!!!!
Manga kramar och pussar fran
Mormor och Rune