Trevlig helg

Trevlig helg! Hoppas att ni ska göra nåt skoj. Det ska vi.

Jag ska på tjejmiddag med kära vänner och då ska jag fira ordentligt. Just avslutat ett mycket lyckat projekt på jobb och jag tror att jag har växt 2 meter av all beröm. Så det blir till att fira :-)

På söndag ska Jögge hjälpa syrran och Jonas flytta in i deras nya hus. När jag piggnat till och nyktrat till så kör vi nog in och lägger oss i lite också. Det ska bli kul att se!!

Men först, ikväll, blir det familjemys. De bästa stunderna i livet är de små stunderna när man får vara med sina närmaste och bara mysa. Ikväll är en sån kväll. Lääängtar! Och så blir det såklart Wild Kids och Gladiatorerna. Och lite gott vin :-)

Men nu ska jag köra och hämta Emilia hos mormor. Hon har haft lyxdag idag och haft mormor alldeles för sig själv. Hon är piggare nu och vi hoppas att den dumma halsflussbacillen håller sig borta nu! Schas!

TREVLIG HELG!

Inga kommentarer: