15 månader!

Hej.
Idag blir jag 15 månader. Tänk, på så kort tid har jag lärt mig så mycket! Om det fortsätter i detta tempot är jag fullärd när jag fyller 3 :-)

Idag har varit en bra dag. Eftersom jag hade feber igår så fick jag vara hemma idag också. Mamma och jag sov ända till halv nio. Sen fick jag frukost och vi lekte. Mamma skulle till jobb efte rlunch och var tvungen att duscha, så jag fick bada med henne. Vår dusch är ju inte inkopplad däruppe, så mamma såg ingen annan utväg än att låta mig plaska under tiden. Jag ääääälskar att bada! Sen kom mormor och mamma körde till jobb. Lek lek lek. Sen var det dags att sova middag. När jag vaknade var Maja hos oss. Ojojoj fullt ös direkt! När Maja hade gått gick jag och mormor ut. Jag hittade bara en enda vattenpöl att hoppa i, men den fick duga. Sen kom pappa hem och till sist kom mamma hem. Ja ni hör själv. En fullspäckad dag utan att egentligen ha gjort nåt :-)

Imorgon ska jag på dagis igen. Det ska bli kul. Hoppas att jag inte blir sjuk direkt igen, för det är alldeles för lite att bara vara på dagis två dagar i veckan :-)

TACK mamma, pappa, mormor och Maja för att ni gjorde min "månadsdag" så rolig!!

Kram Emilia

1 kommentar:

Astrid och Greta sa...

Hej Kompis!
Hoppas att du haft en bra helg. Det har jag haft. Jag vill att vi ses snart igen. Våra mammor får boka in en dag!
KRAMAR Astrid