En härlig vinterdag

Idag har det varit helt underbart väder! Snö, minusgrader, vindstilla och ett härligt solsken. I förmiddags var jag ute i flera timmar med mamma och pappa. Jag åkte pulka och mamma och pappa drog mig.

Så här ser det ut "på andra sidan häcken" - härligt vinterlandskap
Mer vinterlandskap
Pappa drar mig i pulkan
Dockan fick också följa med
Och mamma fick också dra

Vad härligt det är med snö!!!!

Lite för lite snö i backen bakom vårt hus, men det gick ändå

Sen gick vi till en backe i byn. Här är det full fart på pappa och mig

Vi var ute så länge så att jag blev alldeles trött till slut av all frisk vinterluft. Inte trodde jag att man kunde somna i en pulka mitt på ljusa dan...
Nästan hemma.... nu har jag sovit i 10 minuter


Hoppas att det kommer fler sådana här härliga vinterdagar i år. Det är ju SÅÅÅ roligt att åka pulka och leka i snön. På kvällen var jag och pappa ute med Max och Maja och åkte mer pulka. Jag kan inte få nog!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fantastiska bilder!
Dom är super fina.
Man blir så glad av att se lilla loppan!

//Kram Mia