Nils och Emmy

Igår var vi i Ängelholm och hälsade på Emmy och hennes nye lillebror. Ååå vad söt han var. Och snäll! Jag och Emmy tittade på film och lekte med alla hennes roliga leksaker. Hon hade en stor boll med handtag som man skulle sitta på och hoppa. Det var det roligaste jag gjort på länge! En sån önskar jag mig i födelsedagspresent ;-) Men det får vara en för SMÅ barn som jag, inte en sån stor som Maja kan hoppa på :-)

Vi fick jättegoda våfflor oxå. O så gjorde jag huvudhopp från en pall. Det gjorde ont... Att jag aldrig lär mig, säger pappa. Vaddå, man måste väl få testa....

Tack Emmy för en rolig lek-eftermiddag och tack ia och Emil för de goda våfflorna. Och tack för att vi fick träffa dig Nils :-)

Tyvärr hade vi ingen kamera med oss, så ni får klara er utan bilder.

Inga kommentarer: