Kul i veckan

Hej.

Ny vecka och dagis igen. Jag är inte lika gnällig som förra veckan, för nu har jag ätit ikapp och har massor med energi. I måndags fick jag vara på dagis enda till kvart i fyra för mamma skulle på kurs. Pappa hämtade mig och när vi kom hem tog han ut en trampebil som han haft när ha nvar liten. Mamma kom hem nästan direkt efter oss och hon tog foto på mig när pappa körde mig i racerfart på gatan. Det var toppen :-)

I tisdags hämtade mamma mig och sen åkte vi direkt in till Astrid. Mamma skulle fika med hennes mamma. Astrids kompis Ludvig var också där, och hans mamma Ulrika. Det var jätteskoj! Vi åt först varma mackor och sen lekte vi en massa. Inte så lätt att få oss alla på bild. Astrid verkar gilla mest att bli fotograferad :-)Sen hämtade vi pappa och körde hem. Mamma skulle träna så pappa och jag badade. PLASK är det bästa jag vet :-)

Idag är det onsdag och då brukar mormor hämta på dagis. Men hon är på semester så farmor fick rycka in. Och vi hämtade Maja och hennes kompisar på skolan. Det har varit full rulle hela dan och farmor har pysslat om oss barn.

Tack för fikan tant Maria, och tack för en jättekul dag farmor!! Du får gärna rycka in igen, närsomhelst :-)

Kram och god natt!!

Inga kommentarer: