Första veckan avklarad

Hej.
Nu har jag gått en hel vecka på dagis. Det är jättekul. Jag har lekt massor med alla nya leksaker och kompisar. Och så har jag träffat Léon en massa efter dagis också. I onsdags var mormor hos oss hela eftermiddagen och då kom Maja. Vi busade i flera timmar. Och när Maja gick hem fortsatte jag att busa med mormor.

Idag är det fredag och vi är lediga, eftersom fröknarna har utvecklingsdag. Så jag ska mysa med pappa hela förmiddagen och sen ska vi hämta mamma efter lunch. Vi ska köra och handla till kalaset imorgon. Pappa fyller år på måndag, så imorgon kommer allihopa. Farmor, farfar, mormor, Rune, morfar, Sussi, moster Therese o "Nonas", farbror Johan o Johanna, och farbror Johnny, Mia och mina kusiner Max och Maja. Och så gamlafarmor Inga, gamlafarmor Gudrun och gamlamormor Elsa. Kanske morbror "Ojjan" också, men annars kommer han nästa vecka. Ååååå vad jag längtar! Jag får skriva och berätta hur kul det var sen.

Kramar från Emilia

Inga kommentarer: