Dagis på riktigt

Hej igen.
Nu är jag en stor tjej. Jag har börjat på dagis på riktigt. Alltså, mamma eller pappa är inte med mig längre, utan jag är där själv. Och det är jättekul. Mamma säger att jag har strålat som en sol enda sen i måndags. Hemma vill jag helst inte sitta i den där höga vita matstolen längre. Jag är ju en stor tjej nu och vill sitta på likadan stol som alla andra.

Det har hänt jättemycket sen sist, men jag har faktiskt glömt det mesta. Jag kommer ihåg att jag var på pappas farmors kalas i söndags. Det var kul. Jag fick äta spettkaka. DET var gott :-)

Max o Maja var oxå där och det var ju som vanligt, bus bus bus. Veckan som gått hittills har jag mest varit på dagis och hemma med pappa.

Nu hinner jag inte skriva mer, för nu ska jag leka. Tack farmor Inga för ett roligt kalas och för god mat. Och inte minst mumsig spettkaka!!

Kramar från Emilia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kompis!
Ska bli kul att vi ska träffas imorgon. Det var ju ett tag sen sist!
KRAMAR Astrid