Liseberg!!

I lördags var jag på Liseberg med mamma, pappa, farmor, farfar, Max, Maja och ca 390 andra från mammas och pappas jobb. Det var jättespännande. Vi åkte buss i 3 timmar för att komma dit. Jag satt mest i Majas knä, men även i farmors. Mamma och pappa träffar jag varje dag så hon dem ville jag INTE sitta. Det var superfint väder och mamma sade att hela Sverige hade hittat till Liseberg just denna dag. Där var massor med skoj att titta på och jag åkte till och med karuseller med farmor. DET var kul!! Farmor och farfar gick med mig hela dagen och mamma och pappa åkte karuseller med Max och Maja. De stora karusellerna fick inte jag åka. Mammas kompis Angeliqa gick också med oss och hon var jättesnäll. Jag fick massor med goda Pommes av henne :-) Jag får ju inte glömma att berätta om kaninerna! Där var massor med gröna stora kaniner som dansade och skojade. Pappa, farfar och jag tittade på teater också. Det handlade om riddare som jagade kaninerna. Det var jättekul och jag var så intresserad att jag satt still hela tiden. Det ni...

Jag sov inte på hela dan på Liseberg, men i bussen på vägen hem - efter att ha suttit hos Max första timmen, så somnade jag gott i farmors knä. Det var mysigt! Och vips var vi hemma igen!

TACK farmor och farfar för att ni tog hand om mig hela dan! Jag hade JÄTTEKUL!
TACK Max o Maja för att jag fick sitta hos er i bussen. Ni är världens bästa kusiner!!
TACk Angeliqa för de goda Pommesen :-)

Inga kommentarer: